tiistai 21. kesäkuuta 2016

To do-listalla

Heippa! 

Mä rakastan erilaisten listojen kirjoittamista ja listoja löytyykin pieniltä lapuilta milloin mistäkin. Taas teki mieli listailla asioita ja päädyinkin tekemään pientä to do-listaa käsitöiden osalta. Listailin tähän muutamia jotka tuli mieleen tällä hetkellä ja ajattelin jakaa ne täälläkin.

Neulottavaa:
❤ Neulottu norsu (tätä oon kyllä itse asiassa jo aloittanut)
❤ Huovutetut tossut ja lapset
❤ Palmikkosukat (tai sukkia..)

Virkattavaa:
❤ Virkattu keittiöpyyhe
❤ Virkatut sydämet (näitä olen tehnyt aiemminkin, mutta haluaisin niitä nyt lisää)
❤ Virkattu pöytäliina
❤ Virkattu matto
❤ Sisustuskoreja (näitäkin olen tehnyt, mutta lisää tarvitsisin)
❤ Tiskiliinoja (näitä ei koskaan oo liikaa)

Ommeltavaa:
❤ Projektipussukka
❤ Kännykkä/avainpussukka töihin
❤ Perusmekko arki/työ käyttöön
❤ Trikoopipo (joku kiva töihin syksyksi)
❤ Quiet book (tästä oon haaveillu jo tosi pitkään)

Pitäisikin taas päivittää tuo piiiitkä to do-lista ajan tasalle, paljon tulee aina ideoita mitä haluaisi tehdä. Olen koittanut pitää kirjaa kaikista ideoista, jotta muistaisin ne sitten myöhemmin jos/kun tulee sellainen olo, että haluaa jonkun uuden homman tehtäväksi. 

Mitäs muilla on to do-listalla? Tykkäättekö tehdä listoja?

Mukavaa tiistai-iltaa ja aurinkoista viikkoa!

(Ainiin, nettikin ehkä saadaan toimimaan elokuussa, vihdoin!!) 

-Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti